hey hey . terime kasih sudi jejak ke blog fie . jgn lpe tgglkn jejak korunk ea :))lurve you

follow here :)

satu hari berhari raya .

Satu hari berhari raya .
tetapi ?
keadaan raya aku hanya bertemankan family , sdra , tilam , katil , bantal , handfhone , laptop , tv , udara , cuaca .
tak ada yg menarik . keadaan yg mmbuat kan x menarik tpi aku bersyukur sebb beraya dgn kedua ibu bapa aku .
even tak meriah tpi bersyukur jela kan ?
tahun nie beraya kt kampung . Pulau Pinang selama 3 hari 2 malam je .
disebabkan raya ketiga bapak aku ade catering .
urmm . tak seronok nya . nak beraya dkt rumah kawan kawan pon susah sebab tk de transport .
Disebab kan ak tk beraya , mak aku sakit . 
so tak dapat berjalan dgn sempurna . so kalau nak beraya kat mana mana mmg tk boleh la
sooo , ak hanya dpt ddk diam diam dkt rumah :') 
apa boley buad dugaan di bulan yg mulia nie .
hurmm .
tpi jeles jugak tgok orng len dpt beraya . tgkp gmbr same same .
fmly pulak haaaa ramai gilaaa .
ak ? adek beradek semue dh kawin . ade pon sorang adek ak . tpi die 6 thun , lelaki pulak too
mana ada geng . so mmg life ak boreng . ade kakak , kakak dgn fmly die sendri .
dkt kmpong mk metua die .
ade pakwe mmg die pon sbok nn fmly die gak . biasalah raya kan . hmm nak merjok pon mmg ak kena
bodoh laa cerita dia . haha so hanya dpt mendiam kan diri sbntr . haha . ! 
so korang yg dpt beraya . enjoy the day :) 


Terima kasih kerana membaca entry ney! :D

segale yang tercatat di atas semue nye hak milik fify diela sweet