hey hey . terime kasih sudi jejak ke blog fie . jgn lpe tgglkn jejak korunk ea :))lurve you

follow here :)

selamat tahun baru 2o14 :)


Selamat Tinggal 2013 :') 
Selamat Datang 2014 :D

kenangan 2013 akan aku kenangkan smpai bila bila .
kngn 2013 teramat manis bagi aku . hari hari yang aku lalui 2013 sgt bermkna dan ada jugak pahit dia .
yang pahit akan aku lupakan .

kngn manis 2013 ?
sambung beljar di Food Institute of Malaysia dan dapat ramai kawan ,
terutama roommate aku yg 6 orng tu :)
awal tahun 2013 dpt buah hati baru hingga lah skrng kami still in a relationship :)
harap kekal dan dpt jadi yg halal untuk dia saatu hri nnti :)
hujung tahun 2013 . dah dapat lesen P :) yeay ! seronok nya , 
akhirnya dapat jugek lesen dan dpt kemana mana tnpa rasa tkot bila kena thn polis or jpj :D

kngn pahit 2013 ?
tak dapat raya aidilfitri thun 2013 .
sebab mak tetibe jatuh sakit hingga lah skrng nie . 
tpi .. alhamdulilah semakin pulih dan harap cpt sembuh . doakan ye kawan kawan supya mak aku cpd siht seperti dulu :'( 
excident ? jeng jeng jeng ..
tapi orng yg langgar aku . tpi bukan lnggr pon die just rivers . tk nampk kereta aku dkt blkng .
lori 1 tan pulak tuh yg terlnggr . dah demam 3 hri aku hari tu . pngn fobia agak nya .

ehh . banyak sgt kngn n kngn nie .
harap2 2014 dpt aku lalui dgn tabah :')

selamat tahun baru korang . smga tahun nie dpt bg seribu makna dlm hidup korang :D



Terima kasih kerana membaca entry ney! :D

segale yang tercatat di atas semue nye hak milik fify diela sweet